Нотатки заступника




ІНТЕЛЕКТ-КАФЕ "АйКЬЮ"
Менеджер
Шановна колеги! Сьогодні ми хочемо запросити вас до нашого інтелект-кафе «Айкью».
 Наш заклад один із найкращих в районі. Бере на роботу спеціалістів із хорошою освітою, які добре знають свою справу. Наше кафе не досить звичайне. Річ у тім, що відвідувачем його має право стати той, хто вірить у казку і йде дорогою пошуку себе.
Тож я всім бажаю приємного і творчого апетиту.
Чому саме інтелект-кафе? Ми вважаємо, що майбутнє нашої України саме в її інтелектуальному потенціалі.
 Страви у нас готують дуже смачні, а головне – корисні. Ви ніколи не зіпсуєте свою фігуру, а лише покращите роботу головного мозку. Адже наші страви насичують саме мозок, а не шлунок. Чим більше страв ви сьогодні скуштуєте, тим більше інтелект калорій отримаєте.
На ваших столиках – наше сьогоднішнє меню досвіду та творчості

Меню досвіду та творчості
1.           Коктейль «Креативність»
2.           Морозиво «Імідж»
     3.     Піца «Осіння».
     4.     Карпаччо
     5.     Різотто
     6.     Безе під горіхово – шоколадним соусом
     7.     Фреш «Покликання»

1.     Коктейль «Креативність»
Для початку випємо по коктейлю «Креативність» .
Я хочу прочитати вам притчу про букет квітів
 Одному учневі весь час не давало спокою питання: як у житті людини поєднуються призначення зверху та свобода вибору. З цим питанням він звернувся до Учителя і той відповів:
– Вирушаючи в поле за букетом, ти не можеш бути в абсолютній упевненості ні у своєму майбутньому маршруті, адже навіть напрямок свого руху ти нерідко уявляєш насилу, ні в тому, які саме квіти складуть твій букет. Але ти йдеш від квітки до квітки, керуючись лише своїми внутрішніми міркуваннями, ти схиляєшся у подяці до кожної з них і зриваєш їх, складаючи одну до одної.
Кожна квітка – це твій маленький повсякденний досвід, шлях до нього – частина твого життя, а букет – це весь твій життєвий досвід. Яким йому бути, залежить лише від тебе.
 Хочу побажати, щоб ваш життєвий букет був завжди нев’янучим, яскравим, свіжим, а кожний робочий день приносив тільки задоволення. Сподіваюся, що сьогоднішній букет педагогічного досвіду  , який ми з вами складемо прикрасить і збагатить ваше життя.
2.     Морозиво «Імідж»
Наше кафе , як я вже говорила, одне з кращих в районі. Відвідувачів дуже багато. І тому, щоб ми не нудьгували , поки нам приготують заказ. За рахунок закладу  пропонується морозиво тільки для ділових жінок – вчителів «Імідж»
У кожна група складає сенкан « У чому суть ділової жінки – вчителя».

  3. Піца «Осіння»
                Ви маєте зробити рекламу  свого кабінету української мови та літератури.  
                І  повинні її зробити так , щоб ми подумки , ніби побували у вас в  гостях.
                
3.           Карпаччо
Ця страва може бути  на смак гострою або мякою, на вигляд жорсткою або гладкою , з міксом різноманітних салатів.  Тож принесе задоволення     будь – якому гурману  , адже ми з вами і є саме такими.
Презентація теоретичних знань з питань сучасних педагогічних технологій.
  • інновація
  • педагогічна технологія
  • інтерактивне навчання
  • проектна педагогічна технологія
  • педагогіка співробітництва                                                               
Лідер групи обирає картку. Через 1 хв. один з учасників команди дає відповідь-визначення заданого поняття. Потім визначення висвітлюється на слайді.
Інновація - це суспільно-технічний економічний процес, що через практичне використання ідей і винаходів приводить до створення кращих по своїх властивостях виробів, технологій, прибуток і поява яких на ринку може принести доданий прибуток. Інновація охоплює весь спектр видів діяльності - від досліджень і розробок до маркетингу. Іншими словами, інновація робить стрибок від старої функції виробництва до нової.
Інтерактивне навчання - це специфічна форма організації пізнавальної діяльності, яка має передбачувану мету - створити комфортні умови навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність.
Слово “інтерактив” прийшло до нас з англійської мови від слів “взаємний” і “діяти”. Отже, інтерактивний – здатний до взаємодії, діалогу. Інтерактивне навчання реалізує конкретну мету – створити комфортні умови навчання та виховання, які забезпечать активну взаємодію всіх учнів.

Педагогічна технологія – детально продумана модель сумісної діяльності щодо проектування , організації та проведення навчально – виховного процесу з безумовним забезпеченням максимально комфортних умов як викладачу, так і учню
Проектна педагогічна технологія – комплексний навчальний метод, який дозволяє індивідуалізувати навчальний процес, дає можливість виявити самостійність у плануванні, організації та контролі своєї діяльності.
Проектна педагогічна технологія орієнтована не на інтеграцію фактичних знань, а на їх використання і здобуття нових.
Педагогіка співробітництва - ставлення до навчання як творчій взаємодії вчителя і учня; навчання без примусу; творче самоврядування учнів, , співпраця вчителів, співпраця з батьками.
5.Різотто
Ця страва має італійське коріння . І щоб вправно навчитися  її  готувати  ми запрошуємо шеф – повара нашого кафе  Кондратюк Тетяну Данилівну , щоб вона провела  навчальний практикум
6. Безе під горіхово – шоколадним соусом
У кожного з нас різні відчуття щодо однієї й тієї самої речі. І це ми зараз перевіримо.                                                         
На аркуші вертикально записуємо слово «Сучасний урок» Шляхом вільного висловлювання запишіть слова, які асоціюються з уроком. Це можуть бути іменники, прикметники, дієслова.
7. Фреш «Покликання»
А зараз поговоримо про те, без чого вся наша праця була б даремною, без чого ми ніколи не досягнемо успіхів у спілкуван­ні з дітьми.
Чи можемо говорити про любов, якщо їй немає де перебувати? І де «житиме» терпіння, якщо його помешкання зачинене? Щоб не розгубити ці та інші чесноти Душі, потрібно створити для них сад, який називається Серцем!
 Давайте спробуємо створи­ти його.
-      На тих сердечках, які вам роздавали на початку напишіть один прикметник , відповідаючи на питання : Серце яке?
І приєднайте його до великого серця.
 (Добре, щире, миле, ніжне, гаряче, чес­не, палке, любляче, вірне, холодне, кам'яне, материн­ське, всепрощаюче, багатостраждальне, далекоглядне,віддане, символічне, усміхнене, зажурене, розумне, чуй­не, дбайливе...).
На промінчиках  кожна група   ( по два промінчика) пише одне дієслово, даючи відповідь  на запитання : Що може робити Серце? 
(Любити, прощати, суму­вати, страждати, боліти, радіти, вітати, хвилювати­ся, журитися, берегти, шанувати, дарувати, зігрівати,турбуватися, віддавати, ненавидіти, передбачати...).
І теж зєднайте їх з серцем
Слово ведучого
   - У кожному Серці повинні бути краса і велич , чуйність і доброта, щирість і благородство.
Шляхом до Серця учня є чисте Серце вчителя! І нехай кожен із вас завжди памятає::
Я  Вчитель.
Я — Любов і Відданість,
Я -   Віра і Терпіння.
Я — Радість і Спів-радість,
 Я - Страждання і Спів-страждання.
Я — Істина
Я - Совість і Благородство.
Я — Той, хто Шукає і Дарує,.
Я — Вчитель


Комментариев нет:

Отправить комментарий