ІНТЕЛЕКТ-КАФЕ "АйКЬЮ"
Менеджер
Шановна колеги! Сьогодні ми хочемо запросити вас до нашого
інтелект-кафе «Айкью».
Наш заклад один із найкращих в районі. Бере на
роботу спеціалістів із хорошою освітою, які добре знають свою справу. Наше кафе
не досить звичайне. Річ у тім, що відвідувачем його має право стати той, хто
вірить у казку і йде дорогою пошуку себе.
Тож
я всім бажаю приємного і творчого апетиту.
Чому саме
інтелект-кафе? Ми вважаємо, що майбутнє нашої України саме в її
інтелектуальному потенціалі.
Страви у нас
готують дуже смачні, а головне – корисні. Ви ніколи не зіпсуєте свою фігуру, а
лише покращите роботу головного мозку. Адже наші страви насичують саме мозок, а
не шлунок. Чим більше страв ви сьогодні скуштуєте, тим більше інтелект калорій
отримаєте.
На ваших столиках –
наше сьогоднішнє меню досвіду та творчості
Меню досвіду та творчості
1.
Коктейль «Креативність»
2.
Морозиво «Імідж»
3. Піца «Осіння».
4. Карпаччо
5. Різотто
6. Безе під горіхово – шоколадним соусом
7. Фреш «Покликання»
1.
Коктейль «Креативність»
Для початку вип’ємо по коктейлю
«Креативність» .
Я хочу прочитати вам притчу про букет квітів
Одному учневі весь час не давало спокою
питання: як у житті людини поєднуються призначення зверху та свобода вибору. З
цим питанням він звернувся до Учителя і той відповів:
– Вирушаючи в поле за букетом, ти не можеш бути в абсолютній
упевненості ні у своєму майбутньому маршруті, адже навіть напрямок свого руху
ти нерідко уявляєш насилу, ні в тому, які саме квіти складуть твій букет. Але
ти йдеш від квітки до квітки, керуючись лише своїми внутрішніми міркуваннями,
ти схиляєшся у подяці до кожної з них і зриваєш їх, складаючи одну до одної.
Кожна квітка – це твій
маленький повсякденний досвід, шлях до нього – частина твого життя, а букет –
це весь твій життєвий досвід. Яким йому бути, залежить лише від тебе.
Хочу побажати, щоб ваш життєвий букет був
завжди нев’янучим, яскравим,
свіжим, а кожний робочий день приносив тільки задоволення. Сподіваюся,
що сьогоднішній букет педагогічного досвіду , який ми з вами складемо прикрасить і
збагатить ваше життя.
2.
Морозиво «Імідж»
Наше кафе , як я вже говорила, одне з кращих в районі.
Відвідувачів дуже багато. І тому, щоб ми не нудьгували , поки нам приготують
заказ. За рахунок закладу пропонується
морозиво тільки для ділових жінок – вчителів «Імідж»
У кожна група складає сенкан « У чому суть ділової
жінки – вчителя».
3. Піца
«Осіння»
Ви
маєте зробити рекламу свого кабінету української
мови та літератури.
І повинні її зробити так , щоб ми подумки , ніби
побували у вас в гостях.
3.
Карпаччо
Ця страва може бути
на смак гострою або м’якою, на вигляд
жорсткою або гладкою , з міксом різноманітних салатів. Тож принесе задоволення будь – якому гурману , адже ми з вами і є саме такими.
Презентація теоретичних
знань з питань сучасних педагогічних технологій.
- інновація
- педагогічна
технологія
- інтерактивне
навчання
- проектна
педагогічна технологія
- педагогіка співробітництва
Лідер
групи обирає картку. Через 1 хв. один з учасників команди дає
відповідь-визначення заданого поняття. Потім
визначення висвітлюється на слайді.
Інновація - це суспільно-технічний економічний
процес, що через практичне використання ідей і винаходів приводить до створення
кращих по своїх властивостях виробів, технологій, прибуток і поява яких на
ринку може принести доданий прибуток. Інновація охоплює весь спектр
видів діяльності - від досліджень і розробок до маркетингу. Іншими словами, інновація робить стрибок
від старої функції виробництва до нової.
Інтерактивне навчання - це специфічна форма організації
пізнавальної діяльності, яка має передбачувану мету - створити комфортні умови
навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну
спроможність.
Слово
“інтерактив” прийшло до нас з англійської мови від слів “взаємний” і “діяти”.
Отже, інтерактивний – здатний до взаємодії, діалогу. Інтерактивне навчання
реалізує конкретну мету – створити комфортні умови навчання та виховання, які
забезпечать активну взаємодію всіх учнів.
Педагогічна
технологія – детально продумана модель сумісної діяльності щодо
проектування , організації та проведення навчально – виховного процесу з
безумовним забезпеченням максимально комфортних умов як викладачу, так і учню
Проектна педагогічна технологія – комплексний навчальний метод, який дозволяє
індивідуалізувати навчальний процес, дає можливість виявити самостійність у
плануванні, організації та контролі своєї діяльності.
Проектна
педагогічна технологія орієнтована не на інтеграцію фактичних знань, а на їх
використання і здобуття нових.
Педагогіка співробітництва - ставлення до навчання як творчій взаємодії вчителя і
учня; навчання без примусу; творче самоврядування учнів, , співпраця вчителів,
співпраця з батьками.5.Різотто
Ця страва має італійське коріння . І щоб вправно навчитися її готувати ми запрошуємо шеф – повара нашого кафе Кондратюк Тетяну Данилівну , щоб вона провела навчальний практикум
6. Безе під горіхово – шоколадним соусом
У кожного з
нас різні відчуття щодо однієї й тієї самої речі. І це ми зараз перевіримо.
На аркуші
вертикально записуємо слово «Сучасний урок» Шляхом вільного висловлювання
запишіть слова, які асоціюються з уроком. Це можуть бути іменники, прикметники,
дієслова.
7.
Фреш «Покликання»
А зараз поговоримо про те, без чого вся наша праця
була б даремною, без чого ми ніколи не досягнемо
успіхів у спілкуванні з дітьми.
Чи можемо говорити про любов, якщо їй немає де перебувати? І де «житиме» терпіння, якщо його
помешкання зачинене? Щоб не розгубити ці та інші чесноти Душі, потрібно створити для них сад, який називається Серцем!
Давайте спробуємо створити
його.
- На тих сердечках, які вам роздавали на початку
напишіть один прикметник , відповідаючи на питання : Серце яке?
І приєднайте його
до великого серця.
(Добре, щире, миле, ніжне, гаряче,
чесне, палке, любляче, вірне,
холодне, кам'яне, материнське, всепрощаюче, багатостраждальне, далекоглядне,віддане, символічне, усміхнене,
зажурене, розумне, чуйне, дбайливе...).
На промінчиках кожна група
( по два промінчика) пише одне дієслово, даючи відповідь на запитання : Що може робити Серце?
(Любити, прощати, сумувати, страждати, боліти, радіти, вітати, хвилюватися, журитися, берегти,
шанувати, дарувати, зігрівати,турбуватися, віддавати, ненавидіти, передбачати...).
І теж з’єднайте
їх з серцем
Слово
ведучого
- У кожному Серці повинні бути краса і
велич , чуйність і доброта, щирість і благородство.
Шляхом до Серця учня є
чисте Серце вчителя! І нехай кожен із вас завжди пам’ятає::
Я — Вчитель.
Я — Любов і Відданість,
Я - Віра і
Терпіння.
Я — Радість
і Спів-радість,
Я - Страждання і Спів-страждання.
Я — Істина
Я - Совість і
Благородство.
Я — Той, хто Шукає і
Дарує,.
Я — Вчитель
Комментариев нет:
Отправить комментарий